Balıkesir’in Edremit Belediyesi, Edremit’te oturan halkın öneri, şikayet ve isteklerine daha iyi yanıt verebilmek ve daha verimli olabilmek amacı ile Edremit Belediye Binası içerisinde ‘Kalite Yönetim Birimi’ açtı.
Edremit halkının her türlü istek ve taleplerini yerine getirmek için çalışan Edremit Belediye Başkanı Tuncay Kılıç, “Bence her belediyenin kendi bünyesinde böyle bir birime ihtiyacı var. Çünkü Edremit halkının Belediyemize ait şikayet ve önerilerini bilerek, hepsini bir çatı altında, tek merkezde topladığımızda eminim belediyemiz çok daha verimli hale gelecektir” şeklinde konuştu. Edremit Belediye Başkanı Tuncay Kılıç, halkın istek ve taleplerine verdiği önemi böyle bir birim açması ile de göstermiş oldu.
Edremit Belediyesi bünyesinde açılan ve ISO 9001:2008 standartlarına göre kurulan birim, sistemin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi için şikayet ve önerileri almaya devam ediyor. Tüm Edremit Belediyesi birim müdürlüklerine sözlü ve yazılı iletilen şikayet ve önerilerin tek bir merkezde toplanması amacını güden birim çalışanları, sistemin tek merkezden izlenmesi için birim müdürlüklerine gelen her türlü talebin Kalite Yönetim Birimi’ne iletilmesi ve yönlendirilerek çözülmesi gerektiğini önemle vurguladılar.
