Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

TELEKOM’DAN SORUNA ANINDA ÇÖZÜM

Balıkesir’in Ayvalık ilçe merkezinde bulunan Bedesten Çarşısı’nda bir dükkânın tadilat

Balıkesir’in Ayvalık ilçe merkezinde bulunan Bedesten Çarşısı’nda bir dükkânın tadilat çalışmaları için bir süre önce ağır tonajlı bir kamyonet nedeniyle kırıldığı belirtilen Telekom’a ait kompozit kapakları, aynı gün yenilendi.
  Ayvalık’ın araç trafiğine kapalı caddesi Talatpaşa’ya paralel Bedesten Çarşısı esnafı, sokakta bulunan Telekom’a ait kompozit kapaklarının kırılması nedeniyle bir süre önce imza toplayıp, toplanan imzaları bir dilekçe ile Telekom yetkililerine sundukları halde, herhangi bir çalışmanın yapılmadığını öne sürüp tepki göstermişti. Aynı gün konudan haberdar olan Balıkesir İl Telekom Müdürü Metin Ay ve Edremit Telekom Müdürü Kadir Özpınar hemen harekete geçti ve çalışma başlattı. Pazar günü olmasına rağmen hemen ekipleri harekete geçiren Ay ve Özpınar’ın talimatlarıyla Ayvalık-Bedesten Çarşısı’nda bulunan Telekom’a ait kompozit kapakları yenilendi.
  Antalya’daki bir toplantı dönüşünde, Balıkesir’e dönerken konudan haberdar olup, Ayvalık’a bizzat gelerek Bedesten Çarşısı esnafının çözümlenmesini istediği kırık kompozit kapaklarının değiştirilip değiştirilmediğini denetleyen Balıkesir İl Telekom Müdürü Metin Ay, cadde zemininde tehlike saçan kompozit kapaklarının değiştirildiğini görünce Balıkesir yoluna devam etti.
  Konuyla ilgili görüşlerini bildiren Edremit Telekom Müdürü Kadir Özpınar ise, “Bedesten Çarşısı esnafının imza toplayarak verdikleri dilekçe elimize ulaşmamıştı. Bu tip sorunlarda vatandaşımızın dilekçe yazmasına bile gerek yok. Sadece bir telefon etmeleri yeterlidir. Sanırım küçük bir aksaklık oldu. Ama sizinde gördüğünüz gibi, konu birimlerimize iletildiği anda, sorunu çözümledik. Telekom olarak bizler vatandaşımızdan gelecek en ufak bir şikâyeti bile anında müdahale etmeyi görev kabul etmekteyiz. Bu yüzden de çok nadirde olsa bu tip sorunlar oluştuğunda vatandaşlarımızın bizleri telefonla bilgilendirmeleri sonucunda ekiplerimiz söz konusu sorunu anında çözecektir” diye konuştu.
  Telekom’un söz konusu sorunu Pazar günü olmasına rağmen çözümlemesinden Bedesten Çarşısı’nda ki bazı esnafların son derece memnun oldukları gözlendi.

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir